• با بیمه بدنه، بدنه‌ی خودروی خود را گارانتی کنید

مزایای بیمه بدنه اصفهان

خرید بیمه بدنه اصفهان کاملا اختیاری است. زمانی که حادثه‌ای در اثر رانندگی اتفاق می‌افتد بیمه اجباری شخص ثالث است که می‌تواند راننده مقصر را نجات دهد به نحوی که او می‌تواند کلیه آسیب‌های جانی و مالی وارد شده به خودروی شخص مقابل را توسط بیمه شخص ثالث خود پرداخت کند، چنانچه که شما در رانندگی مقصر باشید و خودروی شما دچار آسیب‌دیدگی شود یا اینکه فرد مقصر در اثر حادثه رانندگی فرار کرده باشد خسارت شما چه خواهد شد؟
در این شرایط بیمه بدنه خودرو به شما کمک می‌کند، زیرا بیمه بدنه خودرو خسارت خودروی شما را در مقابل حوادثی که تحت پوشش بیمه نامه بدنه خودرو است، جبران خواهد کرد. از نکاتی که هنگام خرید بهترین بیمه بدنه برای خودروی خود باید به آن توجه کنید تسریع و راحتی صدور و تمدید بیمه نامه بدنه اتومبیل است، زیرا بعضی از شرکت‌های بیمه به دلیل داشتن محدودیت‌هایی که برای صدور و تمدید بیمه نامه دارند که شاید تا حدودی سخت‌گیرانه باشد و زمان زیادی را از شخص بیمه شده می‌گیرد. ما در بیمه سنتر در کم‌ترین زمان بیمه بدنه را برای شما صدور خواهیم کرد.

بیمه بدنه اصفهان

پوشش‌های اصلی و اضافی بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه اصفهان دارای پوشش‌های اصلی و اضافی است. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل سرقت ماشین، تصادف هنگام رانندگی و سقوط خودرو است و اما پوشش‌های اضافی بیمه بدنه شامل سرقت قطعات ماشین، ریخته شدن اسید بر روی بدنه ماشین، شکسته شدن شیشه، خراشیده شدن بدنه خودرو به وسیله‌ی میخ و یا اشیای نوک تیز و سایر موارد می‌باشد.

محاسبه‌ی قیمت بیمه بدنه

بیمه بدنه‌ برخلاف بیمه ثالث اصفهان نرخ ثابت و مشخص شده‌ای ندارد و قیمت آن براساس فاکتورهای مختلف مثل انتخاب پوشش اصلی و اضافی بیمه عمر و تخفیف‌های مختلفی که نمایندگی بیمه بدنه خودرو در اصفهان می‌گذارد، مشخص می‌شود. برای همین لازم است قبل از خرید بیمه بدنه از نمایندگی بیمه بدنه اصفهان حتما مقایسه‌ی قیمت را انجام دهید و استعلام قیمت بگیرید.

انتقال بیمه بدنه چگونه انجام می‌شود؟

آگاهی و داشتن اطلاعات در مورد قواعد و اصول بیمه به شما کمک می‌کند تا در مورد سایر امور بیمه بدنه مثل انتقال بیمه بدنه تصمیم درستی را بگیرید. ممکن است هنگامی که هنوز بیمه بدنه دارید و زمان آن تمام نشده است، تصمیم به فروش خودروی خود کنید.
در این موقعیت می‌توانید بیمه بدنه خود را فسخ کنید با به شخص خریدار انتقال دهید، در صورتی که فسخ کردید باید تا تاریخ سر رسید، مابقی مبلغ را از بیمه‌گر دریافت کنید. در صورتی که خواستید بیمه بدنه را انتقال دهید باید تمامی تعهدات به خریدار جدید انتقال پیدا کند.