• بیمه ثالث

شرایط بیمه ثالث اصفهان

همه‌ی ما تا کنون بارها و بارها اسم بیمه ثالث را شنیده‌ایم و با آن تا حدودی آشنا هستیم و می‌دانیم داشتن بیمه ثالث اصفهان اجباری است و در صورت نداشتن بیمه ثالث ممکن است ناخواسته متحمل زیان‌های مالی جبران ناپذیری شویم. شاید برای شما سوال پیش آید شخص ثالث کیست و چرا اسم این بیمه، بیمه شخص ثالث نام دارد؟
در واقع طبق تعریفی که در قانون تجارت آورده شده است به هر شخص حقیقی و حقوقی که به دلیل موضوع بیمه ضرر و زیان‌های مالی و جسمی ببیند، شخص ثالث گفته می‌شود. بیمه شخص ثالث در اصفهان و سایر شهرها اجباری است و هنگام بروز حوادث رانندگی از افراد زیان دیده حمایت می‌کند. رانندگی بدون داشتن بیمه ثالث اصفهان یک اشتباه محض است و ممکن است خسارات آن هرگز جبران نشود. پس اگه بیمه شخص ثالث ندارید و به دلایل مشکلات مالی از خرید بیمه شخص ثالث امتناع کرده‌اید می‌توانید از خدمات بیمه ثالث اقساطی اصفهان که بسیاری از شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند، ‌استفاده كنيد. فرصت را از دست ندهيد و همين الان از خدمات شرکت بیمه سنتر که نمایندگی بیمه آسیا می‌باشد، استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بیمه ثالث در اصفهان و دیگر شهرهای کشور ما اجباری است و در صورتی که بیمه ثالث نداشته باشید ممکن است هنگام رانندگی در جاده و خیابان توسط پلیس جریمه شوید. پس برای جریمه نشدن و جلوگیری از مشکلات احتمالی از شرایط بیمه شخص ثالث قسطی در اصفهان که شرکت‌های مختلف بیمه ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

بیمه ثالث اصفهان
فلش

چه بیمه‌ای نیاز دارید؟

شما می‌توانید بیمه مورد نظر خود را از بین بیمه‌های روبرو انتخاب کنید و از ویژگی‌های آن مطلع شوید و سپس سفارش دهید.

فلش

حق بیمه شخص ثالث چیست؟

حق بیمه همان هزینه‌ای است که شخص بیمه شونده به سازمان بیمه پرداخت می‌کند. در هر صورت حق بیمه در شرایط خاصی پرداخت می‌شود با این حال باید گفت که حق بیمه زمانی که حادثه‌ای به وقوع بپیوندد میزان خسارت‌های وارد شده را پرداخت خواهد کرد. بنابراین برای حادثه‌هایی که امکان دارد ایجاد شود، همیشه احتمالات در نظر گرفته می‌شود به همین خاطر بیمه ثالث اصفهان کاربرد دارد و این موضوع اهمیت بیمه شخص ثالث را نشان می‌دهد، بنابراین برای جبران خسارت‌هایی که در اثر حادثه ایجاد می‌شود، بیمه ثالث مفید خواهد بود.
حق بیمه، همان مبلغی است که در برابر وقوع حادثه‌ای احتمالی از افراد حمایت می‌کند، در اصل باید گفت که حق بیمه در هر شرایط و موقعیتی یکسان نخواهد بود و مبالغ متعددی را در برابر حادثه‌های خاص خواهد داشت. در اصل حق بیمه با نام دیگری مثل بهای خطر هم معرفی می‌شود که مبلغی که برای آن پرداخت می‌شود به شدت و ضعف حادثه‌ای که ایجاد شده است، بستگی خواهد داشت.
دارندگان خودرو مجبور هستند خودروی خود را حتما بیمه ثالث کنند، در غیر این صورت توسط پلیس جریمه می‌شوند. مزایای بیمه شخص ثالث بسیار زیاد است، اگر در تصادفی شما مقصر باشید، اصلا هیچ نگرانی بابت پرداخت خسارت‌های مالی و جانی نداشته باشید، زیرا بیمه نامه کلیه‌ی خسارات مالی و جانی را پرداخت می‌کند. اما اگر فقط یک روز از بیمه نامه‌ی شما گذشته باشد و حادثه‌ای اتفاق بیافتد شرکت بیمه مسئولیت خسارت را بر عهده نمی‌گیرد.

فلش
بیمه ثالث اقساطی اصفهان

از بیمه شخص ثالث غافل نشوید

امروزه داشتن اتومبیل به امری بسیار عادی تبدیل شده است. داشتن اتومبیل و مسافرت از مکانی به مکان دیگر بسیار راحت است و شما نیازی به سیستم‌های شلوغ حمل و نقل عمومی نخواهید داشت. پوشش بیمه اتومبیل شخص ثالث از مسئولیت‌های ناشی از اشخاص ثالث، وسایل نقلیه و دارایی آن‌ها در صورت خسارت ناشی از حوادث اتومبیل مراقبت می‌کند. بیمه شخص ثالث سیاست خسارات وارد شده به وسایل نقلیه شخص ثالث و هزینه‌های درمان افراد ثالث آسیب دیده را پوشش می‌دهد.
این بیمه نامه مبالغی را که باید در صورت مرگ و یا جراحت به اشخاص ثالث یا خسارت به دارایی شخص ثالث پرداخت کنید را پرداخت می‌کند. بنابراین به محض اینکه اتومبیلی خریداری کردید برای آرامش خاطر خود و جلوگیری از پیامدهای احتمالی خودرو را بیمه شخص ثالث کنید و اگر خودرو بیمه نامه داشت، استعلام بگیرید تا مطمئن شوید تا چه زمانی بیمه دارد.

فلش

بر اساس چه عواملی مشمول بازیافت خسارت بیمه شخص ثالث می‌شوید؟

قواعد و اصول بیمه بسیار زیاد است که این قواعد بین فردی که از بیمه استفاده می‌‌کند و شخصی که ملزم به تعهداتی است که برای شخص بیمه شونده ایجاده کرده است، برقرار می‌باشد. داشتن تعداد بیمه‌های بیشتر باعث از بین رفتن قرارداد ایجاد شده بین افراد نمی‌شود، بنابراین باید این مطلب را در نظر داشت که در صورت به وجود آمدن مواردی خاص بیمه باطل خواهد شد.
نقش بیمه در زندگی انسان بسیار پر رنگ است، در اصل بیمه به عنوان پشتوانه‌ برای زمانی است که فرد از نظر مالی توانایی پرداخت هزینه‌های به وقوع پیوسته را نخواهد داشت.
نکات بسیار مهمی در مورد بیمه شخص ثالث وجود دارد که لازم است بدانید، شرکت بیمه ثالث در اصفهان می‌تواند بعد از پرداخت کردن خسارت به شخص ثالث مبلغی را پرداخت کند و از شخص بیمه‌گذار دریافت نماید. در موارد زیر بیمه‌گذار می‌تواند مانند جانشین زیان‌دیده به بیمه‌گذار مراجعه و بخشی یا تمامی خسارات پرداخت‌شده به خسارت‌دیده را دریافت کند:

  • در صورتی که مشخص‌شده باشد که خسارت‌دیده از سوی راننده و از روی عمدی کاری را انجام داده است.
  • اگر راننده مقصر باشد در هنگام رانندگی مواد مخدر، مشروبات الکلی یا روان‌گردان استفاده کند.
  • ممکن است راننده گواهینامه معتبری نداشته باشد یا گواهینامه او با وسیله‌ی نقلیه‌ای که استفاده می‌کند تطابق نداشته باشد.
  • در صورتی که خودرو توسط راننده مقصر حادثه به دزدیده‌شده باشد و یا راننده از به سرقت رفتن آن اطلاعی نداشته باشد.
فلش

از چه شرکتی ارزان ترین بیمه شخص ثالث در اصفهان را بخریم؟

شرکت‌های مختلفی هستند که بیمه شخص ثالث را ارائه می‌دهند که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند. بهتر است ابتدا به خوبی تحقیق کنید و از شرکت معتبر بیمه شخص ثالث را خریداری کنید. فراموش نکنید که ارزان ترین بیمه شخص ثالث در اصفهان به معنای عالی بودن یا نبودن خدمات نیست. معقولانه‌ترین و بهترین تصمیم برای خرید بیمه شخص ثالث در اصفهان خرید بیمه‌نامه با قیمت مناسب و شرایط ایده‌آل است.
عوامل مختلفی را هنگام خريد بيمه شخص ثالث اصفهان بايد در نظر بگيريد تا بیمه شخص ثالث را با قیمت مناسب خریداری کنید. به یاد داشته باشید عوامل مختلفی مثل مشخصات ماشین، شرایط شرکت بیمه و همچنین بیمه‌گزار قیمت بیمه شخص ثالث را تعیین می‌کند، از طرفی بسیاری از شرکت‌های بیمه برای پیروزی در میدان رقابتی و جلب رضایت مشتریان، انواع بیمه‌نامه‌ها مثل بیمه شخص ثالث را با شرایط خاص و استثنائی ارائه می‌دهند،‌ زيرا بيمه شخص ثالث در کشور ما اجباری است و مخاطبان زیادی را پوشش می‌دهد. بهتر است با توجه به اولویت‌ها و شرایط مالی که دارید، شرکت‌های بیمه را بررسی کنید، زیرا هر شرکتی پوشش‌، مدت اعتبار و در نهایت قیمت متفاوتی دارد.
مدت اعتباری که شرکت‌های بیمه ارائه می‌دهند بین یک سال تا شش ماه و گاهی اوقات ماهانه است که شما به عنوان بیمه‌گزار می‌توانيد مدت زمان دلخواه خود را براساس بودجه‌ای که دارید، خریداری کنید. حتما همکاری، پشتیبانی و سرعت جوابگویی شرکت بیمه را بررسی کنید، زیرا ممکن است برای شما مشکل و حادثه‌ای در حین رانندگی ایجاد شوید و برای راهنمایی به جوابگوی کارشناسان شرکت بیمه نیاز داشته باشید.

ارزان ترین بیمه شخص ثالث در اصفهان

هر آنچه در مورد بیمه شخص ثالث نمی‌دانید