داشتن بیمه عمر

یکی از مطمئن‌ترین و بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری مناسب و خوب که می‌توانید انجام دهید که به عنوان یک پوشش برای خانواده و سرپرستان، همچنین یک پشتیبانی مالی است برای افراد آینده‌نگر است بیمه عمر نامیده می‌شود. این قبیل از اقدامات بیشتر مختص سرپرستان خانواده و پدران است که کار می‌کنند و پس‌اندازی برای خود و خانواده جمع‌آوری می‌نمایند تا بتوانند آسایش خود و فرزندانشان را به خوبی تامین نمایند. اغلب پدران ایرانی این نوع نگرش را دارند که با تلاش و کار فراوان در دوران جوانی خود مقداری از دستمزد خود را پس‌اندازه می‌کنند. با سرمایه‌گذاری در بیمه عمر دیگر نگران آینده خود نباشید.

این دسته از پدران اگر کارمند باشند در دوران بازنشستگی دچار کسری درآمد می‌شوند. برخی از آن‌ها نیز به دلیل داشتن فعالیت در مشاغل آزاد در دوران سالمندی دیگر توان کار کردن را ندارند و ممکن است از اجاره‌بهای منزل خود که در دست مستأجر است برای گذراندن زندگی خود از آن استفاده کنند و یا در بانک بگذارند و از سود ماهانه‌ی آن استفاده کنند. حتی ممکن است نیاز به یک حمایت و یا وام برای فرستادن دخترشان به خانه بخت و یا پسرشان را داماد کنند. برای تامین تمامی خرج و مخارج‌ها نیاز به پول و سرمایه دارند که می‌توانند با بیمه کردن خود از خدمات بیمه عمر نیز بهره‌مند شوند.

بیمه عمر

شاید در ابتدای امر باور نکنید که تمامی این مشکلات را می‌توانید به خوبی برآورده کنید بیمه عمر شامل دو رویکرد بسیار مهم را دنبال می‌کند یکی به شرط حیات و دیگری به شرط فوت می‌باشد. چنانچه که بیمه‌گذار در پایان دوره بیمه‌نامه زنده باشد سرمایه‌ی خود را که در طی این سالیان جمع‌آوری  کرده است را می‌تواند خریداری کنید و به همراه مبلغ مشارکت در منافع یا به طور یکجا و یا به صورت مستمری دریافت کند و حتی اگر فوت هم کند این موارد را شامل می‌شود بلافاصله شرکت بیمه عمر پارسیان موظف است که به ذی‌نفعان خود که توسط بیمه‌گذار در روز اول در بیمه‌نامه‌های ثبت‌نام کرده‌اند مبلغی را در نظر بگیرد.
سازمان‌های بیمه در سعی و تلاش هستند که کلیه بیمه‌نامه‌ها را با شرط حیات سررسید کنند و سرمایه را در زمان مشخص و تعیین‌شده‌ای بین 5 الی 10 یا به مدت 15 سال به بیمه‌گذار پرداخت نمایند. البته این فرایند بستگی به انتخاب بیمه‌گذار در زمان عقد قرارداد بیمه‌نامه خود دارد. همچنین شرکت‌های بیمه، بیمه‌های عمر مکمل بازنشستگی را می‌فروشند. قوانین و آیین‌نامه‌های آن مشابه بیمه‌های تکمیلی درمان است. برای درمان شخص بیمه‌گذار در تکمیل کردن بیمه‌نامه اجتماعی و خدمات درمانی یک بیمه‌نامه تکمیلی دارد. بیمه‌های بازرگانی موظف هستند که مازاد هزینه‌های درمان را بپردازند. طرح مکمل بازنشستگی هم به همین شکل عمل می‌کند. در صورتی که شما کارمند هستید صندوق بازنشستگی به صورت ماهانه مقداری حقوق از شما کسر می‌کند و در پایان دوره خدمات مستمری به صورت یکجا به شما پرداخت می‌کند در صورت افزایش دادن سرمایه خود می‌توانید از اکنون برای  خود و خانواده‌تان بیمه‌نامه مکمل بازنشستگی خریداری کنید و دارای مزیت‌های مختلفی می‌باشند.

ممکن است بدانید در صورت داشتن بیمه عمر می‌توانید بعد از سه سال پرداخت حق بیمه‌نامه از بانک درخواست وام کنید بدون اینکه برای وام بیمه عمر لازم باشد که وثیقه‌ای داشته باشید، زیرا بیمه‌نامه شما به عنوان یک وثیقه عمل می‌کند و شما با استفاده از ذخایر بیمه‌نامه می‌توانید از خدمات وام بهره بگیرید.
تنها کافی است که از همین حالا به تصمیم بگیرید که امروز چقدر برای فرزندان خود سرمایه‌گذاری می‌کنید؟
در صورتی که فرزندان شما کمتر از 5 سال سن دارند به علت اینکه آن‌ها نیاز بیشتری به وسایل و تجهیزات و یا هزینه‌های مهدکودک دارند، می‌توانید به راحتی از تسهیلات بیمه عمر اصفهان استفاده کنید. با توجه به تمامی هزینه‌هایی که در فوق ذکر شد حق بیمه‌نامه عمر خود را نیز اضافه کنید. شما می‌توانید به راحتی در ماه حتی تا 20 هزار تومان بیمه عمر خریداری کنید.

محاسبه حق بیمه‌های عمر

محاسبه حق بیمه‌های عمر

برای اندازه‌گیری بیمه‌های عمر 5، 10،15 و 20 ساله‌ای که خریداری می‌کنید و حق بیمه‌ها را ماهانه، شش ماهه، سه ماهه یا حتی یک ساله می‌توانید پرداخت کنید. البته بیشتر افراد تمایل دارند که حق ماهانه بیمه‌نامه عمر خود را به صورت ماهانه پرداخت کنند. خوشبختانه هیچ نوع محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و کلیه افراد زیر 70 سال نیز می‌توانند از ابتدای تولد تحت پوشش بیمه‌نامه عمر قرار بگیرند.

گروه اول

اشخاصی که متولد سال 75 هستند با پرداخت کردن ماهانه 50 هزار تومان که هر سال تنها 10 درصد بابت افزایش تورم می‌بایستی پرداخت کنند. در این نوع بیمه‌نامه عمر 10 ساله که پوشش‌های فوت در اثر حوادث، بیماری‌های خاص، نقص عضو، ازکارافتادگی و هزینه‌های پزشکی را در برداشته است.

برای اندازه‌گیری حق بیمه عمر 10 ساله

افراد دارای بیمه عمر 10 ساله در مجموع 38 میلیون و 250 هزار تومان حق بیمه در طول 10 سال پرداخت می‌کنند. ارزش بازخرید آن 48 میلیون و 600 هزار تومان است. سرمایه فوت آن 60 میلیون تومان و فوت در اثر حادثه 120 میلیون تومان، نقص عضو 120 میلیون تومان همچنین بیماری‌های خاص نیز تا 6 میلیون تومان را به راحتی پوشش می‌دهد.

قابلیت داشتن دریافت وام بدون ضامن و وثیقه

پس‌اندازه‌های شما در بیمه‌نامه عمر با پرداخت حق بیمه شکل‌گرفته است و دارایی‌های بیمه‌نامه شما به حساب می‌آید. در این صورت شما می‌توانید در هنگام ضرورت به راحتی تا 90 درصد از ارزش بازخرید اندوخته‌های بیمه‌نامه خود وام بگیرید. این نوع وام‌ها را در صورت نیاز می‌تواند به شما کمک شایانی کند تا بتوانید از سرمایه‌های خود برداشت کنید.

از مزیت‌هایی که این وام‌ها دارند این است که شما با دریافت کردن آن می‌توانید پوشش‌های بیمه‌ای برای بیمه شده در نظر گرفته شده است. در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید بدون نیاز به هیچ نوع تشریفاتی تا میزان 90 درصد ارزش بازخریدی بیمه‌نامه وام دریافت کنید و میزان تسهیلات وام 4 درصد بیش از نرخ سود محاسباتی برای جمع‌آوری سرمایه خود را پس‌انداز کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *