• دارایی‌های مهم خودتو به موقع بیمه کن

مزایای بیمه عمر اصفهان

این روزها همه ما کم و بیش با نام بیمه عر آشنا هستیم و اسم بیمه عمر را در تبلیغات و یا فضای مجازی بارها و بارها شنیده‌ایم. در حقیقت بیمه عمر انواع مختلفی دارد و بیمه گزار با خرید بیمه عمر اصفهان از منافع و مزایای خوبی که دارد بهره‌مند می‌شود، در صورتی که فوت کند و در قید حیات نباشد منافع آن به خانواده و ذی‌نفعان متوفی تعلق می‌گیرد. بیمه عمر در کشورهای پیشرفته‌ی جهان مثل ژاپن از بیمه‌‌هایی است که مردم از آن‌ به شدت استقبال می‌کنند، اما بیمه عمر در کشور ما چندین سال است که شناخته شده است، با این حال با استقبال خوبی رو به رو شده است.
از دلایل مهمی که بیمه عمر در اصفهان و دیگر شهرهای کشور با استقبال خوبی رو به رو شده است، بحث سرمایه‌گذاری با مبلغی مقرون به صرفه و بهره‌برداری مناسب است. بیمه عمر انواع مختلفی دارد که شامل بیمه عمر ساده زمانی، بیمه تمام عمر، بیمه عمر مانده بدهکار و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. هر کدام از انواع بیمه شرایط و ضوابط خود را دارد که از کارشناسان نمایندگی بیمه عمر در اصفهان می‌توانید اطلاعات لازم را به دست آورید و با یک تصمیم‌گیری صحیح بهترین نوع بیمه عمر را خریداری کنید.
با این حال در بین انواع مختلف بیمه عمر، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری طرفداران بیشتری دارد و بیشتر افراد با هدف سرمایه‌گذاری و کسب منفعت این نوع از بیمه عمر را انتخاب می‌کنند. منفعت بیمه سرمایه‌گذاری و عمر هم در زمان حیات فرد و هم در زمان فوت تا پایان قرار داد به فرد تعلق می‌گیرد. علاوه بر این مبلغی تحت عنوان اندوخته پس از پایان قرار داد، شرکت بیمه به بیمه گزار می‌دهد.

بیمه عمر اصفهان
فلش

بیمه دلخواه خودتو انتخاب کن

شما می‌توانید بیمه مورد نظر خود را از بین بیمه‌های روبرو انتخاب کنید و از ویژگی‌های آن مطلع شوید و سپس سفارش دهید.

فلش

بیمه عمر بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری

بیمه عمر یک قرارداد طولانی مدت است که بیمه‌گذار با پرداخت حق بیمه خود در زمان‌های مشخص‌ شده اقدام به سرمایه‌گذاری در بیمه عمر اصفهان می‌کند و بیمه‌گر موظف است که به بیمه‌گذار خدمات بیمه عمر را ارائه دهد و سودهای متعلق به سپرده وی را واریز کند. اطلاعات بیمه عمر بسیار زیاد است و هر کسی قبل از خرید بیمه عمر باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد، مثلا بیمه عمر به زمان نیاز دارد، مدت زمانی که برای بیمه عمر در نظر گرفته می‌شود به مدت 4 تا 6 سال خواهد بود به همین خاطر است که باید زمان‌بندی مناسبی را برای بیمه انجام داد تا بتوان حق بیمه را به شکل مطلوبی پرداخت کرد تا مشکلی پیش نیاید.
یکی از کامل‌ترین بیمه‌نامه‌ها در حال حاضر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است که طرح‌های متنوعی دارد. از ویژگی‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ‌این است که هم برای زمان حیات و هم هنگام فوت وی پوشش‌های خوبی را ارائه می‌دهد. در حقیقت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است و مهم‌ترین دلایل آن مزایای بیمه عمر است که یکی از آن‌ها بهره‌مندی از وام بیمه عمر می‌باشد، همچنین شما می‌توانید از طریق این بیمه تمامی مخارج خود را در دوران بازنشستگی تامین کنید. با پرداخت حق بیمه در مدت زمان مشخص‌ شده، می‌توانید اندوخته بیمه عمر را به شکل مستمری یا یکجا دریافت کنید.
در دوران بازنشستگی درآمد افراد کاهش می‌یابد، همچنین توان جسمی و حرکتی آن‌ها به حداقل می‌رسد و بیشتر افراد نگران هزینه‌هایی این بخش از زندگی هستند که اندوخته‌ی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف کند.

با تغییرات و تحولاتی که در حوزه اقتصادی ایجاد شده است روش‌های سرمایه‌گذاری تغییرات اساسی کرده است. سرمایه‌گذاری در ملک، سرمایه‌گذاری در بازار بورس، پس‌انداز کردن در بانک، خرید دلار و طلا یا خرید بیمه عمر از انواع روش‌های سرمایه‌گذاری هستند.
نکات مهم در مورد بهترین بیمه عمر و سرمایه‌گذاری وجود دارد که لازم است از آن‌ها مطلع باشید، مثلا با وجود سود تضمینی که در بیمه عمر در اصفهان وجود دارد، میزان سود در مدت زمان این بیمه‌نامه از میزان مبلغ سود تضمینی که در بیمه عمر وجود دارد و میزان سود در طول مدت داشتن این بیمه‌نامه از مبلغ سود تضمینی کمتر نیست. سود سرمایه‌گذاری، پوشش‌های بیمه‌ای است که برای فرد بیمه شده وجود دارد که از بهترین بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری است. با سرمایه‌گذاری در بیمه عمر دیگر نگران آینده خود نباشید.

تفاوت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بانک مربوط به امتیازهای دریافت وام می‌شود، برای مثال با دریافت وام از بانک یا هر موسسه مالی دیگر شما نیاز به ضامن معتبر برای انجام فرایندهای اداری دارید احتمال دارد که از نظر زمانی و یا از لحاظ مالی دچار دردسرهایی شوید اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که زمانی که شما از بیمه عمر وام دریافت می‌کنید، می‌توانید از پوشش‌هایی بیمه‌ای برخوردار شوید.
انواع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ویژگی‌های و مزایای مختلفی دارند، معافیت‌های مالیاتی از مزیت‌های داشتن بیمه عمر است از جمله سرمایه فوت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نهایی که در بیمه عمر تشکیل می‌شود طبق شرایط بیمه عمر معاف از مالیات است. یکی از تفاوت‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری مربوط به معافیت‌های مالیاتی است. در بیمه عمر چنانچه که شخص بیمه شده از دنیا برود ذینفعان آن می‌توانند از سرمایه فوت او همراه با پس‌انداز بیمه‌نامه آن استفاده کنند بدون اینکه از هیچ گونه پرداخت مالیات بر ارثی برخوردار باشند. در صورتی که در حساب بانکی، شخص فوت شونده که صاحب حساب بانکی است باید حتما با طی کردن مراحل انحصار وراثت و بعد از کسر مالیات بر ارث مقداری از اندوخته بانکی این مبلغ به وارث پرداخت می‌شود که احتمال دارد با طی نمودن فرایندهای اداری انجام این دست از اقدامات تا چندین ماه به طول انجامد در حالی که در بیمه عمر با نشان دادن مدارک به شرکت بیمه پرداخت سرمایه به ذینفعان در کمتر از یک ماه انجام می‌شود. با خرید بیمه عمر از معتبرترین نمایندگی بیمه عمر اصفهان از مزایای فوق‌العاده‌ی آن بهره‌مند شويد.

فلش

نمایندگی بیمه عمر اصفهان

مهم‌ترین نکات برای خرید بیمه عمر

اکثر افراد قبل از خرید هرگونه خدمات و یا محصولی به طور کامل در مورد آن تحقیق می‌کنند تا با به دست آوردن اطلاعات صحیح از منابع معتبر و یا افراد متخصص بتوانند بهترین خدمات و یا محصول را خریداری کنند. خرید انواع بیمه عمر و سرمایه‌گذاری از این قاعده مستثنی نیست. بیمه از دسته خدماتی است که شرکت‌های مختلفی آن را ارائه می‌دهند.
مزایا و نوع خدماتی که شرکت‌های مختلف برای بیمه عمر ارائه می‌دهند با یکدیگر تفاوت دارند، پس بسیار مهم است که شما از چه شرکتی و چه نوع بیمه عمری را خریداری می‌کنید. شرکت بیمه سنتر که نمایندگی بیمه آسیا می‌باشد، خدمات و مزایای عالی و مناسبی را به بیمه گزار ارائه می‌دهد و از نظر قیمت و شرایط بسیار بسیار عالی است. هنگام خرید بیمه عمر از معتبرترین نمایندگی بیمه عمر اصفهان حتما باید به سود پرداختی توجه داشته باشد، سود پرداختی دو نوع دارد که شامل سود تضمینی بیمه عمر و سود مشارکت منافع است. در سود تضمینی بیمه عمر شرکت بیمه میزان سود را تضمین می‌کند که به مرور زمان به میزان ثابتی می‌رسد، اما در سود مشارکت منافع، سود از سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه در نهادهای مختلف به دست می‌آید.
برای همین هنگام خرید بیمه عمر از شرکت‌های بیمه حتما میزان سود شرکت‌ها در سال‌های گذشته را بررسی کرده و با مقايسه آن‌ها با هم، ‌بهترين شركت را انتخاب کنید. برخی از شرکت‌های بیمه با در نظر گرفتن طرح‌های مختلف برای انواع بيمه‌های عمر به دنبال رضايت بيشتر بيمه‌گزاران هستند، ‌مثلا يكی از اين طرح‌ها طرح‌های مربوط به طرح حامی است. از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای انتخاب شرکت بیمه باید مدنظر قرار دهید، میزان توانگری شرکت بیمه است، بررسی کنید که آیا شرکتی که قصد خرید بیمه عمر از آن را دارید توان پرداخت خسارت و یا اندوخته‌ی بیمه عمر شما را دارد یا خیر.

فلش

مهمترین شرایط بیمه عمر چیست؟

آیا همیشه شرایط زندگی به شکل مطلوبی پیش خواهد رفت؟
آیا سلامتی که انسان در یک برهه از زمان از آن برخوردار است، همیشگی خواهد بود؟
آیا امکان از کار افتادگی و بیماری‌های سخت در طول زندگی وجود خواهد داشت؟

پاسخ به تمامی این سوالات آینده نگری دقیقی می‌خواهد که توسط بیمه انجام می‌شود. بیمه می‌تواند در شرایط‌های بحرانی به کمک انسان بیاید و نیاز‌های پیش بینی شده را برطرف سازد. بنابراین زمانی که بیمه به کار برده می‌شود مثل این است که سرمایه گذاری‌های کلانی در این رابطه انجام شده باشد که می‌توان از آن‌ها بهره برد و خوشحالی وصف ناپذیری را در رابطه با انتخاب صحیح به دست آورد. در هر حال توان پرداخت حق بیمه عمر بسیار مهم خواهد بود، زیرا زمانی که توان پرداخت بیمه وجود ندارد امکان انصراف افراد از سرمایه عمر بسیار زیاد خواهد بود و شاید این یکی از مهم‌ترین دلایل نخریدن بیمه عمر در بین ما ایرانیان باشد.
بیمه‌گذار برای اینکه بتواند از خدمات بیمه عمر در اصفهان استفاده کند باید مبلغی را تحت عنوان حق بیمه در زمان‌های مشخص‌شده پرداخت کند. بهتر است بیمه‌گذار با توجه به سال بازنشستگی خود این مقدار را به شکلی مشخص کند که در پایان قرارداد و در هنگام بازنشستگی وی، مبلغ چشمگیری شده باشد و بتواند هزینه‌های مادی را جبران کند.
معمولا اعتبار بیمه عمر و سرمایه گذاری بلند مدت است و متغیر می‌باشد. هر چند اکثر شرکت‌های بیمه محدودیت سنی را برای داشتن بیمه عمر در نظر می‌گیرند، به این معنی که سن بیمه شده و تعداد سال‌های بیمه نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد. از مزایای خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری این است که فرد بیمه شده می‌تواند بدون نیاز به داشتن ضامن برای دریافت وام اقدام کند و این امر پس از پایان سال دوم و برای ۹۰ درصد از اندوخته بیمه ممکن خواهد بود.

فلش

هر آنچه در مورد بیمه عمر نمی‌دانید