وام بیمه عمر

یکی از مزیت‌هایی که بیمه عمر در اصفهان دارد این است که با توجه به میزان اندوخته بیمه‌نامه، به بیمه‌گذار وام تعلق می‌گیرد. این ویژگی بیمه عمر بر اساس طولانی مدت بودن بیمه و پیش از سررسید آن از اندوخته بیمه‌نامه خود وام دریافت می‌کند. از این طریق بیمه‌گذار دیگر نیاز نیست که اقدام به بازخرید بیمه‌نامه، خود کند بلکه می‌تواند از اندوخته خود وام بیمه عمر دریافت نماید.

بیمه عمر چیست؟

یکی از انواع بیمه که حاوی دو ویژگی سرمایه‌گذاری و پوشش بیمه‌ای است. برای بیمه‌گذار این امکان وجود دارد که با پرداخت مقدار تعیین شده حق بیمه علاوه بر پوشش‌هایی که در زمانی که در قید حیات به او ارائه می‌شود، استفاده کند همچنین پوشش‌هایی نیز مربوط به زمانی است که بیمه‌گذار فوت می‌کند ذی‌نفعان می‌توانند از این پوشش‌ها استفاده کنند.
در نظر بگیرید با خرید بیمه عمر شما علاوه بر اینکه می‌توانید از پوشش‌های مختلف این بیمه‌نامه برخوردار شوید می‌توانید از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت با سود تضمینی و مشارکت (که میزان سودها که زیر نظر شرکت‌های بیمه مشخص می‌شود) محسوب می‌شود.
بیمه‌گذار نیز می‌تواند بعد از مدت زمانی که از بیمه‌نامه آن گذشت در صورت تمایل اقدام به بازخرید کند و یا در پایان مدت بیمه‌نامه از اندوخته خود به عنوان مستمری ماهیانه دریافت نماید. مهم‌ترین و جذاب‌ترین مزیت این بیمه‌نامه دریافت وام بیمه عمر از اندوخته بیمه‌گذار است.

دریافت وام بیمه عمر

دریافت وام بیمه عمر

برای گرفتن وام بهترین بیمه عمر نیازی به ضامن و تشریفات اداری نیست. بیمه‌گذار می‌توان هر زمانی که تمایل دارد از مجموع حق بیمه پرداختی و مقدار سودی که دریافت می‌کند را تحت عنوان وام از شرکت بیمه تقاضا کند تا بتواند مشکلات مالی خود را برطرف کند.
نکته قابل توجهی که بیمه‌گذار بدون اینکه نیازی به بازخرید بیمه‌نامه داشته باشد، می‌تواند وام دریافت کند و از اندوخته بیمه عمر خود بهره ببرد.

شرایط دریافت وام بیمه عمر چگونه است؟

شرایط دریافت وام بیمه از این قرار است:

  1. نیازی به ضامن و هیچگونه تشریفات اداری نیست.
  2. میزان سودی وام بیمه عمر نهایتاً 4 درصد است که از سود تضمینی مربوط به بیمه‌نامه عمر است.
  3. بیمه‌گذار برای دریافت وام، نبایستی هیچ قسط عقب افتاده‌ای داشته باشند.
  4. بیمه‌گذار این توانایی را دارد که بعد از تسویه کامل وام قبلی، به مراتب از اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت کند.
  5. در نظر داشتن این نکته بسیار مهم و حیاتی است که هر چه قدر مقدار حق بیمه پرداختی و اندوخته شخص بیمه‌گذار بیشتر باشد وامی که به آن تعلق می‌گیرد بالطبع بیشتر خواهد بود.

شرایط وام بیمه عمر شرکت‌های مختلف بیمه

از مزیت‌های بیمه عمر دریافت وام از محل اندوخته بیمه‌نامه عمر است. بیمه‌گذار از شرکت بیمه با توجه به شرایطی که در بیمه‌نامه قید شده است از محل اندوخته بیمه‌نامه وام دریافت می‌کند. شرایط اخذ وام در شرکت‌های مختلف بیمه با یکدیگر متفاوت است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شرایط وام بیمه عمر آسیا

در سال 1373 بیمه آسیا فعالیت خود را در حوزه بیمه عمر شروع کرد. این شرکت بیمه دارای انواع مختلفی بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز (طرح قدیم)، پس‌انداز و بیمه‌نامه جامع، بیمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز می‌باشد.
میزان وام پرداختی به بیمه گذران حداکثر 80 درصد ارزش بازخریدی اندوخته است. مدت زمانی که باید از عضویت در بیمه عمر بگذارد 2 سال است.  مقدار سود بیمه عمر حداکثر 4 درصد بیشتر از مقدار سود تضمینی مربوط اندوخته است. شیوه و مقدار بازپرداخت وام بر اساس شرایط بیمه‌نامه متفاوت است.
با توجه به نکات و شرایط فوق در سال‌های شروع کار به علت پایین بودن اندوخته بیمه‌گذار میزان وام‌گیرنده نیز کم بوده است که این مقدار با گذشت زمان از بیمه‌نامه افزایش خواهد یافت.

شرایط وام بیمه عمر

شرایط وام بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پاسارگاد نسبت به سایر شرکت‌های بیمه دیگر میزان فروش بیمه عمر بیشتری دارد. بیمه عمر پاسارگاد دارای دو جنبه است بیمه عمر تامین آتیه و بیمه عمر فوت است از هر دو می‌توان وام دریافت کرد.

شرایط وام بیمه عمر پاسارگاد

حداکثر میزان وام پرداختی 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته است. مدت زمانی که باید از بیمه‌نامه بگذارد حداقل بعد از 6 ماه از تاریخ شروع بیمه‌نامه عمر است. حداقل مقدار اندوخته 4 درصد است که بیشتر از سود تضمینی متعلق به اندوخته است. میزان سود نیز حداکثر 4 درصد است که بیشتر از سود تضمینی متعلق به اندوخته است. شیوه بازپرداخت اقساط بیمه عمر 36 قسط در طول 3 سال است.

شرایط وام بیمه عمر سامان

همانطور که می‌دانید شرکت بیمه عمر خدمات بیمه‌ای مختلفی ارائه می‌کند شامل بیمه عمر زمانی، عمر و سرمایه‌گذاری، عمر مانده بدهکاری، بیمه‌نامه عمر و حوادث گروهی و بیمه‌نامه جامع عمر و زندگی سامان، هر کدام از این بیمه‌نامه‌های عمر خدمات ویژه‌ای را به بیمه‌گذاران ارائه می‌کند و شرایط وام در تمامی آن‌ها به یک شکل است.

خرید بیمه عمر آسیا

میزان وام پرداختی حداکثر 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته است. دریافت مبلغ وام، مدت زمان گذشت از بیمه‌نامه حداقل یک سال، مقدار سود خالص متوسط 2 الی 3 درصد کارمزد است. مقدار بازپرداخت وام برای مبالغ بیشتر از 1 میلیون تومان 24 ماه در طول 4 قسط شش‌ماهه انجام می‌شود؛ اما برای مبالغی که کمتر از 1 میلیون تومان است اقساط 12 ماهه در طول 2 قسط شش‌ماهه صورت می‌گیرد.

شرایط وام بیمه عمر ایران

بیمه عمر ایران در دو زمینه انفرادی و گروهی ارائه می‌شود. بیمه عمر انفرادی طرح‌های مختلفی دارد از جمله بیمه عمر زمانی، بیمه تامین هزینه جهیزیه و بیمه تمام عمر و بیمه تامین آتیه فرزندان می‌باشد. بیمه عمر گرهی شامل بیمه کارکنان دولت است که انواع مختلفی را شامل می‌شود.
وام پرداختی بیمه عمر ایران حداکثر 90 درصد ارزش بازخرید اندوخته است. میزان سود نیز حداکثر 4 درصد بیشتر از سود تضمینی اندوخته است. مدت زمان گذشت از بیمه‌نامه در پایان سال دوم است. بارپرداخت وام نیز حداکثر در طول 36 قسط که تقریباً 3 سال به طول می‌انجامد.

خرید بیمه عمر آسیا

انتخاب و خرید بهترین بیمه برای افراد مختلف، دشوار است؛ اما شما می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه آسیا اقدام به خرید بیمه عمر نماید. علاوه بر این شما می‌توانید هر نوع بیمه‌ای که نیاز دارید اعم از بیمه شخص ثالث، مسافرتی، بیمه بدنه، بیمه خویش فرما، بیمه بیکاری و غیره را به صورت آنلاین خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *